Skocz do zawartości

Wszystko co chcesz wiedzieć o konfiguracji sklepów prestashop, możliwościach konfiguracyjnych i innych ustawieniach środowiska sklepu internetowego
Zdjęcie
- - - - -

Presta 1.7 Classic theme - kilka pytań od nowego użytkownika.

• Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
Brak odpowiedzi na ten temat

#1 Pika

Pika

Newbie

• Members
  • Pip
  • 1 postów

Napisany 07 August 2020 - 07:28 PM

Mam kilka pytań dot prestashop w wersji 1.7.6.7 z DARMOWYM "stylem/szablonem" "classic"

Na wstępie powiem od razu że zostałem "wrobiony" w robienie sklepu dla mamy więc zakup płatnych dodatków po pareset zł odpada :(
Nie jestem programistą PHP, znam podstawy html, na co dzień zajmuję się komputerami ale od strony serwisu ;)

Mam kilka moim zdaniem banalnych problemów ale nie znam presty więc mogę się mylić.

1) Grafika w menu

Chciałbym dodać do menu link z konkretnym URL ale zamiast textu chciałbym wyświetlić grafikę!

Chodzi mi dokładnie o link "home" - widziałem bardzo dużo poradników jak rozwiązać ten problem w presta 1.6 ale dla 1.7 google milczy.

Bardzo chętnie użył bym czcionki typu "awesome font" ale zwykły plik jpg/png też robi robotę :)

W załączniku dodaje efekt o który mi chodzi.

Podpowie mi ktoś jaki plik mogę wyedytować by osiągnąć taki efekt??

efekt-home.png.0d894ac418bece1ae30f13463

------------------------------------------------------------------------------------------------------

2) Dodałem stronę cms do menu i wypełniłem ją treścią (dodałem prostą tabelkę z textem i obrazkami)

Niestety ta konkretna podstrona NIE jest responsywna ze względu na wielkość (rozdzielczość użytych plików)

i jestem to w stanie w pełni zrozumieć - pewno zamiast tabelki należałoby użyć div'ów ale nie to stanowi problem!

Po wyświetleniu tej strony na telefonach z androidem główne menu strony staje się nieaktywne i za Chiny ludowe

nie mogę nic z tym zrobić...