Jump to content


Forum na którym uzyskasz pomoc do modułu Moduł do sprawdzania numerów VAT w unii europejskiej i ustalania stawki podatku 0%. Wtyczka umożliwia zastosowanie stawki VAT 0% na sprzedaż tylko dla tych klientów, którzy w toku składania zamówienia posłużą się poprawnym numerem VAT zarejestrowanym na potrzeby transakcji wewnątrzwspólnotowych. Walidacja odbywa się w europejskim systemie VIES. Gdy zastosowany przez klienta numer VAT będzie istniał w systemie - dany klient będzie mógł złożyć zamówienie w kwocie netto (bez podatku) a transakcje będzie podlegać odwrotnemu obciążeniu (reverse charge). To forum wykorzystaj do składania pytań dotyczących wtyczki.
Photo

Problem z walidacją numeru VAT - w vies poprawny a w module nie


  • Please log in to reply
1 reply to this topic

#1 magda111

magda111

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 2 posts

Posted 18 August 2022 - 08:11 AM

Korzystamy z Państwa modułu 
Widzimy że aktualnie moduł ma chyba awarię, poprawne numery NIP mają zawsze status jako nieprawne. Myślałem że to błąd na naszym sklepie aczkolwiek widzę że u Państwa w demo też się zepsuło. 
Czy mogę prosić o pomoc lub informacje czy będzie to naprawione?


#2 vekia

vekia

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 221 posts

Posted 18 August 2022 - 08:12 AM

 

Korzystamy z Państwa modułu 
Widzimy że aktualnie moduł ma chyba awarię, poprawne numery NIP mają zawsze status jako nieprawne. Myślałem że to błąd na naszym sklepie aczkolwiek widzę że u Państwa w demo też się zepsuło. 
Czy mogę prosić o pomoc lub informacje czy będzie to naprawione?

 

 

 

Dzień dobry
problem związany jest z aktualizacją API systemu VIES, stara usługa wsdl do sprawdzania numerów VAT w unii europejskiej została wyłączona - wzamian powstała nowa.
W związku z tym konieczne było zaktualizowanie modułu i dodanie wsparcia nowej zaktualizowanej usługi. Moduł został zaktualizowany i nowa wersja v1.2.9 wykorzystuje nową usługę wsdl unii europejskiej do sprawdzania numerów VAT.
 
to co należy zrobić to:

  1. zalogować się do konta klienta https://mypresta.eu/my-account/orders/
  2. pobrać nowy plik .zip
  3. wgrać plik do zaplecza sklepu jako moduł (nie trzeba deinstalować i ponownie instalować modułu - wystarczy wyłącznie wgranie pliku do zaplecza)





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users