Skocz do zawartości


Zdjęcie
- - - - -

error 500 - problem przy duplikacji produktu


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
1 odpowiedzi na ten temat

#1 rodin

rodin

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 2 postów

Napisany 03 June 2020 - 09:14 AM

Witam serdecznie,

od jakiegoś czasu pojawił mi się problem w sklepie- gdy próbuję zduplikować produkt, to wyskakuje mi error 500:

Oops! An Error Occurred The server returned a "500 Internal Server Error".

Something is broken. Please let us know what you were doing when this error occurred. We will fix it as soon as possible. Sorry for any inconvenience caused.
 
Dodam, że wyskakuje mi ten komunikat w bardzo często ok 50-70% przypadków, jednak nie zawsze. 
 
Czy macie jakąś sugestię jak to naprawić? 
 
pozdrawiam,
Łukasz 


#2 vekia

vekia

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 129 postów

Napisany 04 June 2020 - 12:12 PM

 

Witam serdecznie,

od jakiegoś czasu pojawił mi się problem w sklepie- gdy próbuję zduplikować produkt, to wyskakuje mi error 500:

Oops! An Error Occurred The server returned a "500 Internal Server Error".

Something is broken. Please let us know what you were doing when this error occurred. We will fix it as soon as possible. Sorry for any inconvenience caused.
 
Dodam, że wyskakuje mi ten komunikat w bardzo często ok 50-70% przypadków, jednak nie zawsze. 
 
Czy macie jakąś sugestię jak to naprawić? 
 
pozdrawiam,
Łukasz 

 

Trzeba sprawdzić co jest powodem błędu.

aby to zrobić trzeba włączyć tryb debugowania: preferencje > wydajność, chodzi o tę opcję: 

 

NgULTbN.png

 

 

po jej włączeniu można przejść do katalog > produkty i podjąć próbę duplikacji produktów. 
wtedy, zamiast ewentualnego błędu 500 internal server errors pojawią się szczegóły o tym co powoduje błąd.

 

jest to pierwszy krok w całym procesie naprawczym, 

dalsze kroki zależeć będą od komunikatu jaki się pojawi.






0 użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników