Witam serdecznie
Czy ktoś z użytkowników forum spotkał się z problemem zliczania konwersji zakupowych w Analytics?
Sprawa wygląda tak. Marketing dynamiczny został zintegrowany ze sklepem poprzez "CdC Google Tag Manager Enhanced Ecommerce" + konfiguracja w GTM.
Przez kilka miesięcy wszystko dobrze funkcjonowało, aż do czasu aktualizacji do nowszej wersji Prestashop 1.7.6.7
Aktualnie sklep wysyła poprawnie dane tylko do systemu reklamowego Google Ads, natomiast Analytics ma problem ze zliczaniem konwersji zakupowych.
Większość transakcji jest płacona przez Tpay, który rekomenduje do poprawnej integracji z Analytics używanie darmowej wtyczki Analytics. Nie mają wsparcia dla GTM.
Najprawdopodobniej po płatności użytkownicy nie wracają do strony podziękowania za zakup.
Czy orientuje się ktoś z forumowiczów jak rozwiązać problem? Śledzenie akcji 'zapłać' i wyjścia użytkownika ze sklepu do systemu płatniczego nie daje gwarancji, że użytkownik zrobił transakcję.
Będę wdzięczny za jakąkolwiek podpowiedź
Piotr